tisdag, juli 21, 2009

In das Norrland :)

Vi kom hem sent i fredags natt. Packade om och tvättade. Hann fika med mor och far, himla trevligt :)
Tog tåget (X2000 1:a klass) till Sundsvall och bussen till Härnösand. Tors mamma hade lämnat bilen på stationen så jag körde hem oss och packningen, fast det är Tor som precis tagit körkort och borde "öva" ;)

Igår pissregnade det hela dagen så jag, T och T's pappa åkte till Birsta köpcentrum. Vi gick på IKEA och inhandlade bäddmadrass, lakan och kuddar till bäddsoffan i T's gamla pojkrum. Blev kanonbra, man sover som en prinsesssa :) På kvällen var vi först på middag hos T's farmor sen gick vi och såg nya Harry Potter-filmen! Filmen var bra men det var ganska mycket som jag saknade från boken. Jag grät inte när en viss person dog, det gjorde jag när jag läste boken.

Idag gick jag och T en sväng på sta'n och käkade Sveriges godaste hamburgare på Big Boy :D

Bus!

Imorgon hoppas vi på fint väder så att vi kan åka ut till Smitingen och bada :)

0 kommentarer: