onsdag, december 19, 2007

Man lär sig nåt nytt varje dag...

..och jag är glad att jag fick lära mig göra kassarapporten idag :) Jag har ju bara jobbat på samma företag i 5 ½ år...Tack Lotta :)

Lihtösens konsert i lördags gick jättebra!!!! Vi har nog aldrig låtit så bra och jämnt stämfördelade! Jag fick gåshud när vi satte "Himlen i min famn". Såååååå fiiint! :) Och himla kul att så många vänner och bekanta kom och tittade. Synd att jag inte hann prata mer med alla...reincheck, ok???

Tor har varit hemmaman idag. Skönt! Han har tvättat, plockat i köket, handlat och lagat mat!!! :) Allvarligt talat, jag är jätteglad att han ska börja plugga i vår. Ska bli så trevligt att kunna träffas i Baljan och ta en fika eller gå och hälsa på honom i Tilde eller äta lunch på Vallfarten...och så kommer han ha mer tid och ork till att ta hand om lägenheten och mig :)

I'm gonna stick to you boy, you'll never get rid of me.
There's no other place in this world where I'd rather would be.

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Och så är du ju en fd. ekonomstudent så räkna kan du iaf ;) Vad ska Tor plugga? Kram