tisdag, december 04, 2007

Julfint

Så fick även vi upp adventsljustakarna, minigranen, jullöparen, julhamstern och adventsstjärnan...även om det blev en dag för sent. I söndags var vi alltför trötta för att städa och plocka fram en massa bös ;) Fick rycket igår och städade hela lägenheten (minus sovrummet) själv!!! Blev bara argare och argare eftersom jag gjort detta två gånger på rad nu men när Tor kom hem lyckas han ändå göra mig glad igen....jag kan liksom inte vara arg...morr :P

Schlagethelgen var tokrolig! Förfest med härliga lärarpolare och Barzo i torsdags sen fullt ös på kravallen. Vilodag på fredagen, väldigt skönt :) Schlagettävlingen på lördagen. Bara tre bidrag men jag tror att det här konceptet kommer gå bättre nästa år. Då ska ju jag vara med oxå :) Fick iaf gå upp på scenen och vara med i en skitsvår schlaget-frågesport *tack Nico*. Förfest här hemma med Guitar Hero (som för övrigt inte alls är så tråkigt som jag tyckt...),Singstar och dansmatta. Fullt ös på efterschläppet! Och som sagt, ganska trötta troll på söndagen....

Även om det inte är någon snö så får jag såndär härlig myskänsla som bara jultiden kan ge. Jag älskar adventsljusstakarnas sken i sovrum och kök på kvällen när det är sådär jättemörkt!

Dagens goda gärning: Idag ska vi sjunga på barnavdelningen på sjukhuset.

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Mysigt med julfint :D
Jag åker imornkväll,sen lussebak med mamma på fredag o konsert på kvällen.MYS!På lördag till söndag åker vi ju till Göteborg, o sen tillbaka till Karlstad på måndag morgon.puh, det blir bara stress!men kul med!ska se vad tomtens ger dig i år :D