onsdag, november 14, 2007

Un día bueno

Idag tar jag dagen och funderingarna i punktform..just for the heck of it ;)
  • Har insett att jag inte mår bra av att inte träffa folk varje dag.
  • Träffade en massa trevliga människor både igår och idag och mår jättebra.
  • Didaktikseminariet var super! Tack TS för alla gruppövningar och "speaking exercises". Nu känner jag fler i min engelskagrupp och jag känner mig jättepeppad inför våren :)
  • F tycker att jag skulle passa som sekreterare i Lärarsektionen (han är tilltänkt som ordförande)
  • Det finns de som tycker att jag borde sitta i Lihtösen-styrelsen igen, Vice ordförande-posten blir ledig till våren till exempel.
  • Känner mig dock lite tveksam till båda styrelseposterna (eller vad man ska kalla dem). Ska plugga 150 % i vår och det kan nog bli lite för mycket. Å andra sidan tycker jag ju att det är jättekul att engagera mig i saker och ting. I'm so confused!!! Måste ta ett snack med mamma och pappa...de vet vad jag går för ;)
  • Tandläkarbesök igår. Inga hål!!! :) Jag gillar min tandläkare, lugnt och trevligt mottagande och inga sura folktandvårdsfolk :P
  • Längtar till Nyårskryssningen. Ska bli så skönt att slippa oroa sig för vad man ska hitta på på nyår. Bara T och jag och Helsinki :)
Det var nog det för tillfället...
Jag vill ha fler bra dagar

0 kommentarer: