måndag, november 26, 2007

Eftertraktad

Känns kul att både City, Ekholmen och IKANO-affären sliter i mig ;) Jag är ju en av de få extrajobbarna som finns kvar nu, verkar det som. Nu i höst har det inte gjort mig så mycket men sen i vår kommer jag ju inte alls kunna jobba lika mycket.
Senaste dagarna med jobb har i alla fall varit jätteroliga! Folk har varit väldigt trevliga och inte alls så jobbiga som de kan vara :) Sprang nästan ihjäl mina fötter i lördags, fick värsta skoskavet men hann inte byta skor för vi hade så mycket att göra! Jättekul!!! ;)
På kvällen åkte vi hem till mamma och pappa. Så härligt att komma hemhem och träffa dem! Vi drack glögg, pratade, käkade tacos och kollade på bilderna från deras Thailand-resa. Mamma fick sin försenade födelsedagspresent, pappa fick sin försenade fars dag-present, Tor fick sin försenade födelsedagspresent av Kicki och vi fick en massa fina saker från Thailand av mamma och pappa! Det var nästan som en för tidig julafton, med enda skillnaden att det var Tor som var där och inte mormor ;)

Har nästan skrivit klart VFU-rapporten nu. Det blir exakt 3 sidor med brödtext och sen tre sidor bilaga. Tor ska kolla på den ikväll och så ska jag försöka skriva lite till. Tor är snäll, snygg och smart och jag ser fram emot våren ;)

Kändes bra att träffa Bellan i fredags. Är tacksam för att hon finns :) Hon är en mycket klok kvinna och vi är så lika i så mycket att jag skulle känna mig halv utan henne. Hoppas allt ordnar sig nu...:)

Lisa ska komma hit i eftermiddag så det är nog bäst att jag städar upp lite här :)

3 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

är nog lite blöding just nu.Började tjuta när jag läste ditt inlägg..skulle ju känna mig halv utan dig med!du är bäst!

Rebecka sa...Best Blogger Tips

Haha tack för ditt inlägg i bloggen! Jag ska definitivt fortsätta lyssna på mina barnlåtar! Jag har mycket stöd bakom mig känner jag;-) Det är faktiskt bra musik också och som sagt, man blir ju glad dessutom!

Anonym sa...Best Blogger Tips

Hmm... kanske ska ge den filmen en chans iaf då :) För den kan ju inte va segare än den vi såg iaf. Kul att du är eftertraktad på arbetsmarknaden :)