torsdag, november 22, 2007

Motivationen tillbaka??

Har redan skrivit 2 sidor på VFU-rapporten. Vadan denna plötsliga motivation??!?
Kanske för att jag hade värsta bästa snacket med Tor om plugget (och framtiden) i tisdags kväll. Kanske för att jag fått en massa peptalks och kommentarer från underbara vänner senaste dagarna. Kanske för att jag ändå, nånstans långt inne, tror att jag kommer att klara av det.

Iaf VFU-rapporten ska vara på ca.3 sidor. Hittar ingenstans i instruktionerna att det ska vara 1½ radavstånd och tur är väl det för min rapport kommer att bli typ 4 sidor med enkelt radavstånd. Sen kommer jag ha tre sidor bilagor också...men de räknas ju inte till själva rapporten ändå så. Måste prata med Fred eller nån i kursen om hur mycket de skriver. Vill ju inte att TS ska få för höga förhoppningar om mig....

Vill bara tacka mamma, pappa, syrran, Tor, Lisa, Bellan, Lena, Jossan och alla andra som tror på mig!

0 kommentarer: