fredag, februari 01, 2013

Nytt jobb...eller inte...

Jag skulle ha börjat på min nya tjänst som sva-lärare på gymnasiet idag. Det gjorde jag inte. Jag blev sjuk i onsdags. Gick hem tidigare från jobbet, sov hela eftermiddagen, sov hela torsdagen och har sovit nästan hela dagen idag. Jag har ont i huvudet, halsen och har yrsel. Influensa? Jag hoppas det så att jag slipper skiten framöver.

En rolig nyhet är iaf att tjänsten som jag ska börja på troligen blir lite "mer", från 60% till 80%. Troligtvis utan något lektionstillägg utan bara mer tid för de grupper jag har, vilket jag verkligen behöver!
Jag ska vila hela helgen så att jag kan mjukstarta nya jobbet på måndag. Jag har nämligen inga lektioner på måndagar så då har jag tid att sätta mig in i allt det nya. 

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

KRYA PÅ DIG ORDENTLIGT NU! Hoppas nya jobbet blir riktigt bra!
kramar mamsen