söndag, februari 24, 2013

30-årsfest

Det tog lite tid innan jag bestämde mig för om jag skulle ha 30-årsfest eller ej, men igår gick det hela av stapeln till slut. Jag har ägnat sportlovet åt att baka tårtor, cake pops, snacks och andra små godsaker och mot slutet av veckan fick jag även hjälp av min käre make.

Jag delade upp min fest i två delar då jag ville att så många som möjligt skulle kunna komma. Den första delen var mer som Öppet hus och eventuella barn fick följa med. Den andra delen var endast för vuxna då vi öppnade upp spritförrådet. Förutom att det blev mycket att fixa med i köket så fungerade upplägget helt OK! Dessutom har jag ju så hjälpsamma vänner omkring mig och det är jag mycket tacksam för.

Det kom iaf en hel drös med folk, släkt, vänner och kollegor. Jag fick en massa fina presenter och en massa blommor, gästerna tyckte om plockmaten och tårtorna och några spritflaskor tog slut. Dock trodde jag ju att det skulle gå åt mer av allt så nu får vi äta tårta/chips till middag varje kväll.....nädå, jag tänker att jag får bjuda över några vänner i taget tills allt är uppätet ;)

Min 30-årspresent till mig själv var att gå till Lina, min frisör, och få håret uppsnofsat. Det gjorde verkligen allt för mitt partyhumör! Jag kände mig superfin hela dagen! Önskar dock att jag själv kunde åstadkomma fina festfrisyrer....

Hann inte ta så mycket kort men här kommer iaf några bilder.
Matbordet med plockmat och fika

Presentbordet. Helt galet! Tack alla fina!

Jag fick en massa fina blommor som gör mig så glad!

Såhär såg frisyren ut framifrån...

...och såhär såg den ut bakifrån (taget precis när jag kom hem från Lina)


TACK alla fina som kom och firade mig! 
Extra stor puss och tack till T som hjälpte mig så mycket med alla förberedelser!

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Tusen tack för en jättetrevlig kväll! Bra fixat! Kattis o Dalle