söndag, oktober 14, 2012

Jag hugger i sten

Nu har hösten kommit på riktigt och vi vet ju alla att höstsäsong är Lasse-säsong. Vi har spelat igenom alla Lasse-skivor som vi har hemma, från Dans med svåra steg och framåt. Är just nu på Live!För dig och T och jag minns tiden då vi dejtade. Alla Lasse-låtar framkallar olika känslor, han har ju liksom följt mig ett tag.  Blev gråtfärdig när vi lyssnade på Kom, hela USA-tiden kom tillbaka! Mår dåligt när jag lyssnar på vissa låtar, mår hur bra som helst när jag lyssnar på andra. Det är intressant hur musik kan framkalla så mycket känslor. Lasse-låtarna får mig att fundera (älta?) väldigt mycket i alla fall.

T och jag är inte riktigt överens om framtiden. Jag vill planera framtiden, han är mer spansk i sina tankar (mañana mañana...). Jag är dock osäker på vad jag vill och han vet ju inte vad som händer efter exjobbet. Det enda vi vet är att vi har varandra (och katten)!

Idag bakade vi cupcakes för det tycker vi är himla skoj! Nedan ser ni resultatet. Ett par stycken blev för j-la fula, men vi hoppas att de ska smaka gott iaf. De fulaste äter vi upp ikväll ;)



På tal om musik och låtar så blir jag hur glad som helst av den här låten. Lite gladmusik i höstrusket!



1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Tusen tack för god cupcake! Mums!
Mamsen