fredag, juni 15, 2012

Sommarhyllning

Det är juni månad och skolavslutningarna avlöser varandra. Idag avslutade jag min sejour på Komvux och SAS Grund, men inledde samtidigt min fortsatta yrkesbana som SFI-lärare. Igår hade jag överlämning med damen som jag ska ta över efter på SFI och idag fick jag ett hyllningstal av densamma. Vi satt i aulan, all personal på hela skolan (ca.150 pers), och där blev lilla jag lovordad av denna underbara människa.
Snacka om bra avslutning på det gamla och bra början på det nya!

Vi blev bjudna på sommarlunch på Storans uteservering och det var så härligt att vi blev kvar på AW när lunchen var över :) Sååå himla mysigt!

Jag är så glad att jag tackade jag till tjänsten på EB. Just nu finns det ingen bättre arbetsplats...!
Vi ska bara strejka lite för att få högre lön ;)

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Så härligt! Grattis! Mamsen