måndag, oktober 24, 2011

Födelsedagspresenter i grevens tid

Idag var jag tillbaka på jobbet och min 8-17-dag gick superfort! Jag var hur stressad som helst i förmiddags men efter att ha pratat med mina underbara kollegor och haft lektion med min härliga grupp lugnade jag ner mig! Är jättepeppad för resten av veckan :)

Efter jobbet blev det en runda på stan för att hinna köpa en och annan födelsedagspresent till min kära man som fyller år imorgon. Jag tycker att det är så svårt att köpa födelsedagspresenter och julklappar till honom! Allt han vill ha, och allt jag hittar till honom, hittar han själv mycket billigare på Ebay eller Tradera. Jättebra ibland, till exempel inför bröllopet, men inte roligt när man ska försöka hitta presenter till karln! Jag lyckades i alla fall hitta ett par saker så att jag kan ge honom något imorgon...och det är faktiskt saker han behöver (fast han kanske inte tänkt på det).

Eftersom jag börjar på jobbet kl. 8 och har lovat mannen sovmorgon  får han presenterna imorgon kväll. Undrar om jag får sjunga för honom på morgonen ändå? ;)

0 kommentarer: