fredag, oktober 07, 2011

Brösthöstmånad

Oktober är inte bara en höstmånad. Oktober är även en bröstmånad. Cancerfonden kör oktober som "den rosa månaden" för att samla in pengar till bröstcancerforskningen. Bröstcancer är alldeles för vanligt förekommande och därför vill jag stödja forskningen så idag köpte jag ett rosa band till mig, ett till T och även ett rosa armband från Lindex.

Rosa banden och armbandet.
Gillar armbandet jättemycket!

På vägen hem köpte jag även lite rosa snittblommor på torget så man kan säga att vi har bröstblommor också ;)

Fina blomster piggar upp :)


Läs mer om Rosa bandet här.

2 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

fin månad:)

Maria P sa...Best Blogger Tips

Jag har oxå varit ute och letat efter det där armbandet men dom hade inte fått in det här. Ska göra ett nytt försök för det var supersnyggt :) Kram!