torsdag, september 01, 2011

Sleepless

Jag har sovit dåligt i princip varje natt den här veckan men inatt var det värsta på länge. Tankarna malde, självförtroendet är i botten, jag kände att jag måste sova för att orka upp och vara "jour" för skolor som kanske skulle ringa, vilket medförde att jag inte alls kunde sova, det var alldeles för varmt i sovrummet (trots att vi har balkongdörren öppen) och allt känns bara blä. Kunde somna runt 5-snåret, sen ringde alarmet 6.15. Gick upp och avanmälde mig från "jouren" och lyckades sova fram till klockan 9.


2 kommentarer:

M sa...Best Blogger Tips

Hej tjejen! Been there done that kan jag bara säga. Råkar veta att det kommer en dag då allt vänder och helt plötsligt står du där med för lite tid till hands. Det är superjobbigt att inte ha något övergripande mål men det kommer komma! Försök ta hand om dig själv ordentligt, så du orkar hänga med när allt vänder - för då går det fort.. Håller tummarna för att vändpunkten kommer fort!

Annie S sa...Best Blogger Tips

@MVad söt du är! Tack för fina ord :)