söndag, oktober 17, 2010

Just do it!

Kass uppdatering på bloggen men jag har tagit tag i andra nyttigare saker. Till exempel har jag bestämt mig för att bara ta mig i kragen och göra klart alla uppgifterna som vi har till kursen, så att jag kan ägna resten av terminen åt c-uppsatsen och eventuellt jobbsökande. Vi har inte fått några instruktioner om hur vi ska skriva så jag gör som jag tror att jag ska, lämnar in när jag själv är nöjd och i värsta fall får jag väl komplettera eller göra om.

I helgen har jag skrivit på Essä 1 som ska vara 5-10 sidors "forskningsöversikt" och jag har fått ihop 7,5 sidor utan diskussion och slutsatser (som jag ska skriva imorgon) så den är ju nästan klar. På torsdag ska vi redovisa ett grammatiskt moment så snart kan jag sätta bock för den också. Den 17 november ska jag redovisa en avhandling, vilken jag redan har skrivit en sammanfattning av så presentationen kommer gå snabbt att slänga ihop. Sen är det "bara" Essä 2 och c-uppsatsen kvar. Om Essä 2 går lika bra som Essä 1 att skriva så kan jag komma igång med c-uppsatsen snart. Det är bar'å gör't!

Hoppas datorn orkar med allt mitt skrivande...

0 kommentarer: