måndag, augusti 24, 2009

Längtan efter vardagen

Har inte haft någon inspiration till bloggen senaste tiden. Kanske borde man nischa sig och skriva om något som man verkligen brinner för? Jag kanske skulle nischa min blogg till bloggen om engelsk grammatik? Det skulle väl vara jääätteroligt...eller inte.

Den här sista veckans ledighet har inte varit som jag hade tänkt mig. Det var jätteskönt att vara hemma hos mamma och pappa tillsammans med H, men de andra dagarna kände jag att jag bara måste fylla ut annars hade jag gått bananas! Så det blev kompisdejter, bio med familjen och kräftskiva med brudarna...bland annat.
Jag klarar inte av att gå ensam i lägenheten en hel dag (+kväll), T måste vara här. Ända sedan T började Nolle-P har det känts som om att vi inte har träffats "på riktigt". Det är därför jag längtar efter vardagslunken. Plugga 8-17, laga och äta middag (och se till att det blir matlådor) med T, kanske kolla på något på dumburken eller bara sitta och snacka och planera hösten och våren.

Tänk att man aldrig ska vara nöjd...

Take me home, country road

1 kommentarer:

Charlie sa...Best Blogger Tips

Man får bloggtorka ibland. Jag har precis varit inne i en sån period, men nu är jag tillbaka:)
Sluta inte blogga!