tisdag, augusti 18, 2009

Flitiga Lisa

Jag är som sagt ledig denna vecka och försöker få en del saker gjorda. Igår beställde jag några fler böcker till engelskan. Idag har jag sorterat upp och satt in alla sommarskolepapper i en pärm. Bra att ha allt samlat till nästa år! :) Eventuellt fortsätter jag lite senare med att sätta in min stora hög med papper från tidigare kurser i pärmar. T är ju ändå ute på Nolle-P-galej så lika bra att passa på. Har även hunnit läsa en bit i Heart of Darkness som vi ska ha läst till första litteraturseminariet.
Imorgon ska jag gå och klippa mig! Ska bli såååå skönt! Efter klippningen blir det lunch med H och sen åker vi hem till mamma och pappa. Eftersom det ska bli fint väder på torsdag ville vi vara nära vatten :)

Dags att ta tag i pappren och pärmarna igen...

1 kommentarer:

Jossan sa...Best Blogger Tips

Klart jag läser din blogg bruden :) Vi verkar vara på samma spår du och jag, jag bör också sortera en himla massa papper och ska också klippa mig imorgon. Sen är det alltid bäst att åka till päronen om man är ute efter lite vatten :) Självklart ska man störa sig på förvirrade nollor, det ingår också! Kramar!

PS: Nu söker min goa vän my till lihtösen, en riktig pärla och klart lihtösmaterial!