måndag, oktober 29, 2007

Party på Kårallen :)

Ojojoj vilken lördagkväll det blev! Det är nästan så att jag fortfarande känner av efterdyningarna....

Började med att Barzo kom hit. Vi (= Tor, jag och Barzo) käkade middag och delade på en vinare sen hade vi lite förfest här hemma. Vi hade jättekul på bara tre personer! Spelade Singstar som aldrig förr ;) Sen kom vi på att vi skulle hinna med en korridorsfest innan Kravallen så då gick vi till "flyktingförläggningen" (Allén allså). Hade jättekul! Träffade ett par gamla ekonomkompisar som flertalet gånger påpekade att jag var en smart tjej som hade hoppat av ekonomprogrammet ;) Vi satt på golvet i korridoren/hallen och snackade med "new mexican guy" och delade ut crazy bears till dem som ville ha :)
När vi fick för mycket träsmak i häcken gick vi förbi hemma för ett "pit stop" och sen raka (?) vägen till Kårallen. Där var det fullt ös! Träffade mina söta nollor, bästa killkompisen och flera stycken LiHtöser/LiHtanter :) Jag och Barzo hade bestämt oss för att skaka rumpa som bara den men det hann vi liksom inte med....
Vi hann med karaoke iaf: Diggiloo Diggiley. Det lät inte bra så vi typ sprang skrattandes därifrån *asgarv*!
Var aströtta när vi kom hem. Stupade verkligen i säng!
Igår blev det soffan hela dagen och såklart käk från Doncen!

Riktigt rolig helg måste jag säga! Det rycker i dansnerven och får jag och Barzo bestämma blir det [hg] på fredag :)

Fular mig som vanligt

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Åhh va roligt! Jag vill oxå skaka rumpa på Kårallen. Vi måste verkligen styra upp nåt sånt i vår! Vilka ekonomer var det du träffade? Kram