måndag, oktober 22, 2007

Bättre och bättre...

Sen jag började ta mirakelmedlet Sinova har jag blivit bättre! :) Hostar bara pyttelite...tur för jag ska på kravall på lördag :)

Så idag var jag på VFU och höll i lektionen med mina söta 1:or. De var jättesnälla och lyssnade och verkade genuint intresserad *puh*. Fick mycket bra respons av mentor Marie också *puh*
Det var skönt att komma hem och känna att man inte måste göra något. Hängde på facebook och msn:ade med Barzo, min nya mellanstadiebästis! :)
Gick en härlig skogspromenad med Ida & Kezo. Det behövdes! Jag behöver komma ut och röra på mig mer...suck på mig.

Färgade håret idag igen. Toningen var på väg ur och vill inte riskera att det blonda kommer fram igen. Blev ganska bra tror jag (har faktiskt inte kollat så mycket i spegeln).

Barzo och jag har storslagna planer för helgen och hösten :)

0 kommentarer: