onsdag, oktober 17, 2007

Åh suck, inte igen!!!

Kände av lite halsont igår morse men annars sådär lagom höstpigg (dvs. jättetrött). Kom hem och lagade mat. Sen började näsan tjocka igen. Jag snöt mig och snöt mig och snöt mig. Somnade som en stock och sov till lunch idag. Har mejlat och förvarnat min mentor (ifall jag skulle vara sjuk på måndag när jag har min VFU), ställt in tandläkartiden och även ställt in studievägledartiden. Känns himla trist att behöva ställa in fikat med min gamla kurspolare men jag vill inte smitta henne och hennes maginnehåll...;)

Dålig tajming verkligen. Tors familj kommer, har tenta på lördag, vi ska fira Tor på lördag kväll och jag måste planera klart min lektion (starta upp ett projekt!!) som jag ska ha på måndag.
Så nu är det bara honungsvatten, té och sova som gäller!

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Saknade dig igår.. =(