onsdag, augusti 01, 2007

Härnösand 18/7-26/7

Vår vistelse i Härnösand innebar inga större ansträngningar från vår sida. Vi sov till 11-12 varje dag, läste en massa och sprang på rean. Vi hade verkligen semester!
Åkte en sväng till Birsta och köpcentret som motsvarar IKANOhuset i Linköping. Jag tyckte Birsta kändes större och fräschare! Hittade shorts för 29:-, vilket kap!
Tor köpte nya Harry Potter-boken och vi såg alla Harry Potter-filmerna. Den nyaste är så bra! En dag åkte vi ut med båten. Det var så härligt! Soligt och varmt och finns det nåt bättre än att dricka kaffe på en båt? :)
Vi åkte på utflykt till Nordingrå och Mannaminne. Vilket kul ställe! En massa hus med olika utställningar. Jag, Tor och Per orkade oss också upp till "utkikstorget". För att komma upp dit måste man klättra på en brant och stenig stig och jag var nära på att ge upp men...när vi väl kom upp var det värt besväret!










Fr. h: jag på båten, Tor är kapten :)

Jag var trött efter att ha klättrat, men utsikten var inte dum alls! Nedan även en väderstation på Mannaminne ;)

0 kommentarer: