lördag, januari 06, 2007

Årets...2006

En gammal Lunar-tradition får följa med hit också...

ÅRETS.....

Bästa plats: Hovra och Digerköl, Hälsingland

Bästa årstid: sommaren - hade tre veckors semester!!!

Bästa val: Läraryrket/utbildningen känns helt rätt


Jobb: Kalle P still going strong!

Resa: Paris, Hälsingland & Ångermanland i somras

Konsert: om man kan kalla ”Rent” för konsert så den, men även Lasse Winnerbäck-konserten på Stångebro-fältet (vi satt iofs utanför men ändå)

Investering: mina Timberland -stövlar var nog det dyraste jag köpte i år i alla fall…

Fest: Tentakravall: Trafikljus var sjukt skoj!! Men även Sommar-X var riktigt roligt det med :)

Film: “Cars” äger!!!

Låt: Shakira/Wyclef ”Hips don’t lie”…shake it! :)

TV-program: vi har tittat på ”Prison break”,”Lost” samt gamla avsnitt av ”CSI” och ”OC”

Panik: att inte kunna/få träna på Campushallen + caset i TVÄS1-kursen

Besvikelse: Lärarprogrammets flum…


Roligaste: Tor och LiHtösen

Sorgligaste: Erling (Tors farfar) gick bort

Mysigaste: Tor och jag på Digerkölsvallen….en flickdröm som gick i uppfyllelse!

Elakaste: Ryds Vårdcentral som inte lät mig komma fastän jag var så sjuk att jag inte orkade med dagarna i skolan

Jobbigaste: vara sjuk hela hösten


Måste: fräscha upp spanska- kunskaperna

Vill: fräscha upp lägenheten

Ska: förhoppningsvis göra ovanstående


Polare: Isabell (synd att hon pluggar så långt bort)

Gäng: TVÄS1- grupparbetsgruppen. Vilken underbar stämning!

Förhållande: Tor såklart! There’s noone else for me!

Nya vänner: alla man träffar på lärarprogrammet, nya människor hela tiden


Nyårslöfte: vara en bra vän/flickvän/dotter och inte stressa ihjäl mig

0 kommentarer: