söndag, januari 21, 2007

Dagen efter...

..är munnen torrare, vattnet godare...o så vidare :)
Vilken perfekt dag det var igår! Tor och jag promenerade ner till stan och han spenderade en massa pengar på en massa fina kläder och han köpte till och med ett par skor!!! ;) Avslutade med fika på Ciocolatta (hur det nu stavas?). Urmysigt! Sen blev det lite stressigt. Hem och snofsa till sig inför kvällen och sen iväg igen. Mötte upp polarna och sen gick vi och käkade på trevligaste restaurangen i stan (tycker jag iaf), Sol&Ris. Supernajs och alla blev såååååå mätta ;) Sen blev det förfest hos Ida med hennes roliga katt och gosiga vovve, TP och en massa bra musik! Lite senare styrde vi kosan mot NH och dansade och hade görsköj :D
Om det är så här kul att fira att tentan är klar kan jag tänka mig att skriva ett par stycken.....oh wait, det kommer jag ju göra! Hurra :)

0 kommentarer: