torsdag, september 14, 2006

Lonely, I'm so lonely

Har lite tråkigt så jag bloggar lite. Ingen mer hemma och jag börjar bli hungrig, det är bara så tråkigt att laga mat själv. Torsdagar är bra MSN-dagar, har redan pratat med flera av polarna och fått senaste nytt från alla håll o kanter :)
Tänkte kanske hitta på något roligt till syrrans födelsedagsfest imorgon men har inte kommit så långt...;) Ska bli riktigt najs att komma ut på landet när vädret är så här!!!*knack knack ta i trä*

Jag tror att jag måste skaffa nåt mer fritidsintresse. Jag tränar och sjunger i LiHtösen, that's it. Och om studietakten fortsätter såhär kommer jag nog läsa något fristående i vår. Kanske spanska eller nåt. Har nästan bestämt mig för att bli Engelska/Spanska-lärare. Det är ju språk jag verkligen brinner för och alltid vill utvecklas i! Det är bara det att jag måste fräscha upp gymnasiespanskan PRONTO :)
Iofs är det ingen brådska men när jag är uttråkad blir jag en sådan idéspruta... :)

Nu ska jag fixa festroligheter!

0 kommentarer: