fredag, september 08, 2006

Förkyld Flirt

Blev förkyld lagom till Kalasmässan så jag missade hela grejen. Synd om mig! Men men...får ta igen det som fadder nästa år. Har tänkt att söka lite olika grejer inom sektionen..får se var jag hamnar.

Tor o jag ska åka till Stockholm i oktober. Jag vill hälsa på Banani och min entreprenörbrorsa (the Flirtmaster) och Tor ska hälsa på sina Stockholmspolare. Ska bli skönt att komma bort lite *längtar* Var ju evigheter sen som jag var i huvudstan...
Vi får se hur det går i valet, kanske blir så att Tor bor i huvudstan och jag blir kvar här i Linkan...man vet ju aldrig...men då blir det fasenimig en kisse annars kommer jag dö av ensamhet!

Måste knapra lite piller så jag kan jobba imorrn...

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Den där IFlirt-sidan var ju grym! Nu ska jag flirta med alla jag gillar! ;)