lördag, maj 13, 2006

När katten är borta...

..känner råttan sig ensam! Närå..inte så farligt idag som igår. Tor är i Uppsala och super med polarna...och sjunger med kören ;) Jag klarar mig bra själv, skönt att vara själv hemma...inte behöva anpassa sig så mycket...:P

Idag hade LiHtösen konsert! Och det lät så himla bra om oss!! Man blir helt jättelycklig över att man är med i en sån skitbra kör ;) Åh, svårt att finna ord....Kände mig fin i min rosa top och nya svarta kjol :)

Det är inte långt kvar av terminen nu. Jag fick VG på båda tentorna (de jag hade sådan ångest för) så jag tror att jag får VG på hela kursen. Har några seminarier kvar som jag tar det ganska lugnt med...;) Är typ ledig flera dagar varje vecka fram till sommaren :)

Vad ska jag göra ikväll då? Kanske läsa lite, kanske nån kompis kommer över...vem vet?! Dagen har varit väldigt bra än så länge....:)
Förlåt för alla smileysar...blir bara så glad när jag tänker på hur bra kören är, hur bra kören är för mig, hur bra livet är :)

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Ooh! Kul att det gick bra för kören på konserten (och att du trivs)! Hade tänkt komma och lyssna men *%&¤# skolan satte käppar i hjulet igen. Längtar SÅÅÅ till att vara helt klar i skolan nu! Ska krysta fram tills 4 juni sen är det klart (förhoppningsvis, om jag inte kuggar sista tentan). Nåja, LiHtösen kommer väl sjunga igen någon gång och det kommer säkert låta minst lika bra då :-)
Kram!