tisdag, maj 23, 2006

Städdax

Igår hade vi sista seminariet och jag är "ledig" fram till 7 juni då vi har sista muntan. Trodde att jag skulle få många slappa dagar men nu börjar kalendern fyllas! Jag kommer nog ha att göra :)

Idag ska jag iaf vara effektiv och städa mitt skrivbord. Alla engelskaböcker ligger framme vilket är onödigt eftersom jag klarat av alla kurser i princip. Köpte en såndär snygg dokument-"hållare" på IKEA häromdagen så nu ska här bli ordning på torpet :) Sen måste vi ta en sväng ner till Skabbetorp och handla, vi ska ju ha gamlingarna hit på lördag. Jag jobbar fredag-lördag så jag antar att vi måste städa både ute och inne på torsdag. Så har typ den här veckan gått...;)

GoogleCalendar...vilken grej! :)

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Ledsen att jag inte såg dig idag :-) Hade precis kuggat min sista tenta så jag var lite tankspridd...Nåja, den går ju i augusti igen. Kram!