fredag, april 28, 2006

Tentaångest

Skrev en tenta igår och en tenta idag. Grammatik och ordkunskap respektive översättning och uppsats. Hade ingen tentaångest innan utan den kom såhär i efterhand. Jag måste ju fixa VG på dessa tentor om jag ska få VG i kursen. Och det har ju gått så bra hittills. Usch. Vill verkligen inte få omtentor. Pallar det inte.

Helgen blir rolig (kanske lite slitig) i allafall. Niclas 25-årsfest imorrn, Akuten (kravallen allså) på söndag med grillning innan och så Revolutionsfest med Tor och boysen på måndag. Jag behöver det! Är helt slut efter denna vecka. Känns som om jag tömt ut all kunskap som någonsin funnits i min lilla hjärna...är bara superseg. Ska jobba fyra timmar imorrn också. Men det går nog bra. Skulle iofs vara skönt att bara vara hemma, men då får jag ju inget betalt ;)

Hur avslutar man på ett trevligt sätt?! :P

0 kommentarer: