måndag, april 10, 2006

Lite ledighet

Hehe...har inte pluggat mycket senaste dagarna.
Nu har vi ju påsklov också! :)
Ska bli härligt att åka till Härnösand imorgon, bara sätta sig på tåget och veta att man inte måste göra något i en hel vecka! GULD! På torsdag åker jag och familjen Skude-Sahlin upp till Sorsele och så blir det skidåkning för hela slanten. Ganska mycket jacuzzi och bastu också antar jag...;)

Men jag har slappat ganska gött senaste veckan också som sagt. Fredagen var nog bäst även om det inte kändes så på dagen (tyckte allt gick fel). Men på kvällen var jag & Bellan och käkade middag på Sol&Ris och sen gick vi en sväng på NH...det var såååå kul! Synd bara att jag jobbade på lördagen, annars hade vi säkert fortsatt ut...och varit farliga på dansgolvet ;)

Skönt att snön har smält. T och jag har hunnit klippa en bit av häcken iaf...får ta tag i resten efter semestern! Det är mysigt med vårträdgård. Vi har krokusar i rabatten :)
Nu måste jag nog ta tag i packlistan...

Glad Påsk!

0 kommentarer: