tisdag, mars 28, 2006

Komma igång..

Borde egentligen börja med mina anteckningar till boken vi ska prata om på seminariet på torsdag (A.Lurie Foreign affairs) men jag känner inte för det...Jag har skrivit ner viktiga sidnummer i ett block så jag har ju en massa att "quota" så att säga men just att komma igång är så himla svårt.
Jag måste skriva klart anteckningarna idag för imorrn är vi schemalagda hela dagen och jag tänker inte missa ett stämrep/körrep till bara för att göra skolarbete. Jag vill ha lite fritid iaf!
Förra veckan pluggade jag 26 timmar förutom det schemalagda...suck. Jag ligger efter..

Nåja, efter seminariet (som är på torsdag) lugnar det iaf ner sig lite.
Ska hem i helgen och sen ska jag följa med mamma till skolan på måndag! Ska bli härligt att träffa kidsen igen! :)

Bäst att försöka börja skriva...

0 kommentarer: