fredag, mars 03, 2006

Bra jobbat!

Idag har jag o Marie varit jätteduktiga med vårt lilla projekt så jag tänkte fortsätta vara good girl och blogga (eftersom det var ett tag sen jag gjorde det...)

Pratade med en av favvisarna av Tors kompisar (ja, jag har faktiskt favvisar) idag. Det var trevligt! Det var så längesen jag träffade hans kompisar...vi träffades ju jämt när han bodde i kollektivet och nu träffar jag bara Tor varje dag...det e ju inte så dumt det heller men ändå...;)

Annars så rullar livet på med skolan. Hur mycket som helst att göra att jag inte ens haft tid att tänka på träningen. Jag har ju varit sjuk i typ en vecka också så det har inte varit så bra att träna ändå...:P Seminarierna avlöser varann och jag känner bara att jag måste prestera skitbra hela tiden. Ska ju ändå bli engelskalärare...!

Usch vad ostrukturerat det här inlägget blev. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Allt är ganska bra lixom. Våren skulle ju få kunna komma så att vi slipper snön och grådasket...blä på det!

En skidsemester över påsk är iaf inbokad...längtar! Vill komma bort ett tag bara.

Nej vad dåligt det blev idag...I'm outta here!

0 kommentarer: