tisdag, mars 07, 2006

Fy fan vad vi är bra!

Det gick så otroligt bra med vår presentation idag att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!!!! Vi som var så nervösa och sen jobbade vi typ bara i fredags med den och sen blev CO sååååå nöjd :) Och en av våra seminarie-polare sa att nu var ju de tvugna att jobba mycket mer med sin presentation....;) Precis vad man vill höra :)

Jag var verkligen läskigt nervös innan och under själva presentation men enligt CO hade inte det märkts....fast jag skakade som ett asplöv med mina manus-lappar!!! Våra Power Point-slides var tydligen jättebra och tydliga och vi var duktiga på att förklara allt och vi fick med det som borde vara med. Som sagt...CO var jättenöjd! :)
Vi var oxå ganska nöjda efteråt...kände för ett vårskrik á la Ronja men lyckades hålla mig lugn ;)
Vi gick och firade med fika i Baljan istället :P

Nu känns det som om det mesta i kursen kommer gå bra eftersom just den här biten med presentationen och seminariet kändes så stort...nu är det lixom over and done with...

Jag som trodde den här veckan skulle bli lugn...helt plötsligt har jag massor att göra! Torsdagen blir nog jobbigast...fredagen blir cool. Hoppas bara jag får med mig nån ner på stan. Ska prova ut glasögonbågar och behöver åtminstone ett smakråd ;)

Nu ska jag nog ta o hoppa på Tor lite ;) Är så uppe i varv....

0 kommentarer: