onsdag, december 28, 2005

What to do?!

För första gången på flera år har jag ingen aning om vad jag ska göra på nyår. Vet inte om jag tycker det är skönt. Det känns mest stressigt när alla andra redan har planer och vet precis vart de ska och med vilka. Huvudsaken för mig är väl ändå att T kommer hem imorrn och att han vill fira in det nya året med mig...han hade ju lika gärna kunna bestämma sig för att stanna kvar i Norr. Jag menar, han har säkert fler fester på G där än här...men han kommer hem till mig!!!! *längtar*

Tänkte fixa en massa idag på min lediga dag. Än så länge har jag bara bytt lakan, tvättat och diskat. Sen gick jag en promenad också. Såååå härligt! Snöar som bara den så jag såg ut som en snögubbe när jag kom hem :) Träffade en trevlig tjej med en jättesöt fjording! That made my day :) Fick klia pållen lite bakom örona. Jag saknar hästar lite....nej ganska mycket faktiskt. Det var så himla mysigt att rida och hålla på i stallet och sådär...

Jobbar nu tre sista dagarna på året *sucka lätt*. I vår ska jag nog inte jobba så mycket. Måste prata med chefen om sommaren också. Måste få ha lite mer ledigt i år.

Nej, det här funkar inte. Get to it!

0 kommentarer: