lördag, december 17, 2005

Näsblod

Har fått näsblod i stort sett varje dag den här veckan.Varför? Är det stressen? Äter jag för dåligt? Är jag sjuk eller nåt? Störigt är det iaf.

Hade en "ledig" dag igår. Vi hade sista Luciatåget på morgonen (8.00) sen åkte jag hem och sov till 13.00 :) Tog det bara lugnt hela dagen. Är ju den enda ledighet jag får innan julafton.
Nu är det bara att jobba söndag-måndag på skoaffärn, tisdag- onsdag på skolan, torsdag-fredag på skoaffärn...sen är det JULAFTON!

På tisdag åker Tor hem till Härnta. Jag kommer sakna honom massor!!! Men han är snäll och kommer hem igen den 29:e....och då väntar en överraskning ;)

Börjar fundera lite över hur nyår ska firas...Jag jobbar 10-13 på dagen så vi kan ju knappast hinna åka nånstans. Kanske fixar egen fest...men vem skulle komma då? Typ alla polare åker ju hemhem eller har redan planer.
Sucka...

Lördagkväll. Och jag bloggar.

0 kommentarer: