måndag, januari 02, 2006

2006, då blir jag ett år äldre

Gott nytt 2006!!!!

Nyårsafton firades med Nico,Helle, Sussie, Zanna (som vanligt...) och Tor såklart och vi hade sååååå kul!!! Kom hem framåt 4-snåret och sov till 15.30 igår :) Det var skönt att ha en riktig slappar-dag! Såklart orkade vi inte laga nån mat utan vi gick till Doncen...

Idag fick jag frukost på sängen och sång från min älskade pojke för jag fyller 23 bast! Han gav mig det jag aldrig trodde jag skulle få, Axcent Broadband-klockan jag gått och suktat efter i nåt år..:)
Jag vågade inte tro på att jag fick den...började gråta när jag förstod vad det var. Han skämmer bort mig, karln ;)

I eftermiddag kommer mamma, pappa och mormor och äter tårta. Ska bli trevligt! Blir cheesecake med hallonsås och passionsfrukt *youmie* Synd om Kicki som inte får smaka min goda tårta...men hon har nog kul i Hälsingland iaf :)

Nu blir det födelsedagslunch och sen födelsedagspromenad :)
Puss på alla

0 kommentarer: