onsdag, augusti 31, 2005

Klockrent

Oj vad duktiga vi var idag! Både May & Boozon sa att vi höll ton jättebra!!! Iofs tyckte jag att vi i alt 2 låg lite fel i understämman på nån låt men det märkte kanske bara jag. Var iaf hur kul som helst att sjunga för en riktig dirigent igen. Elin var jätteduktig i våras men, det var ändå annorlunda idag.

Usch imorrn ska jag till Arbetsförmedlingen (eller Arbetsförnedringen som jag fyndigt brukar kalla den) och gå på nån slags söka jobb-kurs. Känns meningslöst. Jag har ju redan sökt jobb!!!
Nåja känns iaf bra att komma bort från lägenheten en stund. Inget roligt att vara själv.

Ska vara på Af tidigt så nu är det nighty night!

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Hej!
Eftersom det varit tyst omkring dig på bloggen ända sedan dagen innan mötet på Arbetsfömedlingen så kanske det var positivt? Det glädjer mig i så fall. Kika gärna in på min blogg. teame2.blogspot.com
Tyck annorlunda!

E Eklund