tisdag, augusti 30, 2005

Som en sten på ett öppet hav

Hehe måste ju bara skriva igen. Har ju inte mycket annat att göra eftersom jag är arbetslös och det inte finns några jobb som vill ha mig förutom det som jag helst inte vill ha (så mycket). Åååh jag vet att jag är en bortskämd liten snorunge som borde vara glad att jag har ett extrajobb där man tjänar helt ok, men jag klarar inte av att hålla fasaden. Alltid vara glad och hjälpsam även om folket som jag ska hjälpa är ena riktiga satmaror. Ibland vill jag bara skrika att göra allt själva!
Jag har ju iaf några timmar i månaden där, så jag kan kanske stå ut.

Just idag känns det mesta trist. Är förkyld så jag får inte träna + att jag måste spara mig till slutet av den här veckan. Då lär jag iaf ha att göra! :)
Kanske skulle ha engagerat mig i Lihtösen-styrelsen i år igen...men jag blev ju iaf stämfiskal och revisor. Det blir nog lagom :)

Synd att inte p3-webbradio funkar, brukar vara bra att lyssna på såhär när man sitter och datar. P3 Rocks :)
Ska läsa lite nu och försöka bibehålla lite intelligens ;)

0 kommentarer: