fredag, juni 12, 2015

Sommarpresent till mig själv

Eleverna slutade för en vecka sedan och jag har bara två dagar kvar att jobba den här terminen (kompar på tisdag).

Då jag har tyckt att jag faktiskt hanterat katastrofterminen nummer 1 ganska bra tyckte jag att jag förtjänade något "litet" som uppmuntran. Och då min Samsung Galaxy S2 (!) beter sig som att den nog snart lägger av (blir jättevarm, startar om sig etc) har jag länge funderat på en ny telefon.

Så när skatteåterbäringen tjongades i på kontot tog jag tillfället i akt. Varsågod till mig själv! Här är min sommarpresent :-)

2 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

Härligt! Det är du värd!

E sa...Best Blogger Tips

Kompa?! Bortskämd du är. :) Jag jobbar t.o.m torsdag. Though life! Vi ska höras på telefonen nån dag när jag inte är skittrött. PUSS