fredag, juni 05, 2015

I love this job!

Mycket jobbsnack blir det...

Idag var sista undervisningsdagen och det är oftast då man känner sig som mest uppskattad som lärare ;-) Detta inte bara för att man (oftast) får något litet från någon/några elever utan för att man också får mail/kommentarer från nöjda elever:

"Ett Tusen Tack för allt ditt stöd och din hjälp och framförallt din tro på att jag skulle klara det!"


Man måste inte alltid vara superpedagog eller oerhört bra på sitt ämne, ibland räcker det långt med att bara tro på att eleverna klarar av det man kräver av dem. 

En av de värsta terminerna i mitt yrkesliv går mot sitt slut och jag känner att jag nog håller några år till!

Tack alla elever som gör att jag tycker att jobbet är roligt! :)

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Härligt! Njut!