måndag, november 12, 2012

Ny telefon

Jag måste hitta en ny telefon den här veckan. T och jag håller på och kollar runt lite, men jag måste gå in på någon fysisk affär och klämma lite. Jag vet att jag inte vill ha iPhone iaf, gillar inte hypen kring Appleprodukterna.

En fundering kring smartphones, varför går "alla" och pratar i sina smartphones med hörlurar och håller telefonen vågrätt med mikrofonen jättenära munnen? Är det så dåligt ljud i dagens nya telefoner? Det ser ju helt galet ut, nästan i klass med burktelefon ;)

(Bild härifrån)

2 kommentarer:

London baby! sa...Best Blogger Tips

Åh vad snygga vi är, hihi

Anonym sa...Best Blogger Tips

För att hörlurarna går sönder och då måste man köpa nya, billiga utan-mikrofon-hörlurar och sen orkar man inte ta ur hörlurarna ur uttaget s då får man lyssna i hörluren och prata i mikrofonen för ananrs trycker man in hörluren i örat och då får man smärtor. MVH.B.Esserwisser.