söndag, mars 18, 2012

Knashelg

Den här helgen har både varit bra och dålig.
I fredags efter jobbet träffade jag Carro och jag provade några klänningar på Esprit. Jag har kanske hittat en klänning som jag kan ha på alla bröllop i vår och sommar! På kvällen tog jag och T det lugnt och gick och la oss runt 23! Så tidigt har vi nog aldrig lagt oss på en fredagskväll.

Lördagen inleddes med lite rättningsarbete. Blev glad när 9 av 15 hade G (eller bättre). Då har jag gjort någonting rätt! :) Sedan var det premiär för oss att geocacha ! Vi hittade två stycken. Det var riktigt kul! Vi sa att vi ska försöka köra åtminstone en cache varje helg. På kvällen var vi ute och åt med familjen och sen gick vi och såg "Pang på pensionatet" på Konsert&Kongress. Kom hem vid 22.30, datade lite och gick och la oss. Läste lite innan vi somnade. Jag vaknade av panikont i magen och gick på toa flera gånger under natten, kunde inte sova och spydde till sist. Mådde kasst.

Det var antagligen matförgiftning då jag har mått ok idag, bara lite trött. Tog det bara lugnt idag.

Har börjat läsa gamla dagböcker. Det är både roligt och lite sorgligt. Började gråta när jag läste om dagen då Bolla dog. Alla känslor kom tillbaka. Saknar ett husdjur. Läste om gamla inspaningar, pojkvänner, vänner, skolan -både gymnasiet och universitetet, om mina livsval,  om när T och jag träffades....jag är så glad över att jag har skrivit dagbok så pass mycket som jag gjort! Jag glömmer ju så snabbt. Därför gillar jag min blogg också. Det är kul/intressant att gå tillbaka och se hur man tänkte, hur man skrev, vad man gjorde. Jag har även kommit till insikt: jag är en bra människa ändå, även om jag tvivlar ofta.

Det viktigaste har jag ändå lärt mig från min idol Grynet: jag tar ingen skit ;)


0 kommentarer: