måndag, juni 15, 2009

Första dagen på nya sommarjobbet...

...och jag är helt slut!! Dagen började ju lagom bra *sarkasm* med att det var punktering på bakdäcket så att jag var tvungen att (stressad som vanligt) gå till skolan. Så typiskt för mig! Alltid något som ska strula...blä!
Tur att eleverna inte kom förrän klockan 10! :) Vi var förberedda med fika och glada leenden när alla kom :) Dagen gick hemskt fort och eleverna är kanon! Vi lärare satt hela eftermiddagen och planerade upp resten av veckan när eleverna gått hem.

Fick skjuts hem av en av mina kollegor, skönt!

Vet inte hur jag ska hinna fixa punkan på cykeln. Tor behöver ju sin cykel och det tar minst 20 min att gå till skolan. OOOOORKA!!!! Som sagt, trött som....vet inte vad....

1 kommentarer:

Charlie sa...Best Blogger Tips

Grattis till jobbet!