lördag, juni 06, 2009

Bra start på sommarlovet!

Igår var det grillfest här med stora delar av RAG och en liten del av Lihtösen. Vi åt gott, drack gott och hann till och med spela kubb :) Vi drog sedan vidare till Kårallen för där var det Sommar-X och Mimikry spelade. Kände mig så snäll när jag "kunde ordna" en biljett till Niclas. Hade ju varit synd om honom om han inte fått se ett av sina favoritband! Jag köpte en tröja som jag fick signerad och Bomben tog ett kort på mig, Niclas och Heavy :) Drog hem skapligt tidigt och det var nog bra det :)

Nic, Heavy och så lilla jag (Jens kom visst också med)

Idag träffade jag Bomben och lunchade på Burger King innan det var dags att infinna sig på Stora Hotellet. The Studio - On Tour var där och vi blev sminkade och fotade som riktiga modeller *haha*. Man kan sammanfatta The Studio-besöket med fylla i diverse lappar, väntan, smink, fixa hår,väntan, väntan, väntan,väntan, väntan, väntan och så lite mer väntan, fotografering, väntan, väntan, väntan, vänta aplänge, väntan,väntan, väntan, väntan, kolla igenom bilderna, beställa bilder, betala, klart! Ett av korten har jag här till höger som presentationsbild och här följer ett par stycken till:

Sen när blev det naturligt att hålla handen på huvudet? ;)

Något mer naturligt...eller?

Ikväll ska T och jag bara ta det lugnt. Spela lite spel och kanske kolla på någon film. Hur kan man bli så trött av att bara vänta en hel eftermiddag? :P

4 kommentarer:

Ida sa...Best Blogger Tips

fast ag tycker bilden med handen på huvudet var finast =) Jättefin!

starsailor sa...Best Blogger Tips

Ååååhh vad vacker du är gurkan!!!!!!!!!!

Maria sa...Best Blogger Tips

Vilka fina bilder! Snyggt när du gjort om dom till svart-vitt oxå. Gu va kul att bli ompysslad sådär fast lite trist med all väntan...

Kattis sa...Best Blogger Tips

Vilka snygga bilder! Kul att få se!
Kram mamsen