måndag, oktober 30, 2006

Vintertid

I lördags ställde vi tillbaka klockorna. Nu blir det bara mörkare och mörkare, kallare och kallare. Lite mysigt men lite trist också. Längtar redan till våren...;)

Vår helg i Stockholm var jättehärlig! Träffade gamla polare, bodde bra på Långholmen, åt gott....och mycket (Potato skins på TGI Friday's = YOUMIE!), åkte en massa tunnelbana, shoppade lite (hittade tigertyg som jag letat som en tok efter här i stan) och var lite kulturella. T hade fått musikalbiljett av mig i födelsedagspresent så i lördags kväll var vi på "RENT". Både Linda Bengtzing och Linus Wahlgren överraskade mig, de var riktigt bra som Mimi & Roger! :)

Började nu kurs idag. Känns lite rörigt. Och mycket att göra. Frågan är om jag kommer orka jobba så mycket. Man ska ju hinna ha ett liv också.
Det jobbigaste är att jag fortfarande inte är frisk. Idag tänker jag sjunga ändå. Är trött på att vara på gränsen till handikappad :P

0 kommentarer: