torsdag, oktober 19, 2006

Belasta sjukvården

Även om jag lyckades diagnosticera mig själv med halsfluss var jag tvungen att uppsöka vårdcentral idag. Vill ju verkligen bli frisk och så är det skönt att verkligen få bekräftat att det är halsfluss. Så jag ringde i morse och fick tid strax efter. Sen fick jag vänta, vänta och vänta innan jag fick träffa läkaren som sa att jag skulle gå till labbet och så fick jag vänta, vänta och vänta innan jag fick ta blodprov och halsprov (gräva i halsen med topz size större) sen fick jag vänta och vänta på svaren sen fick jag komma in till läkaren som sa att det var halsfluss och då fick jag recept på penicillin.
Så nu är jag på en 10-dagars Kåvepenin-kur.
Huvudsaken är jag blir frisk. Är trött på skiten!Och inte får jag träna heller...var ett reportage om BodyJam i Corren idag. Blir avis, jag vill ju oxå shakea :)

Tor är snäll och tar hand om mig :)

0 kommentarer: