lördag, januari 01, 2022

Sammanfattning 2021

Jag orkar inte sammanfatta året 2021 med en Årets...Dock behöver jag för min egen skull göra en kort resumé.

* VAB:ande som aldrig tog slut. 

* Plugg som gav en del och irriterade en del. 

* Lektör/korrekturläsare för en bok och en författare som jag tror på och tycker väldigt mycket om.

* Sommaren var toppenbra!

* Korrekturläsare för korta och något tråkigare SEO-texter.

* När jag inte vabbade var jag själv sjuk mellan varven. 

* Dubbelvaccinerad för Covid19-skiten. Nu vill jag bara ha min tredje spruta! Tack för att vi lever i ett så rikt och bra land som Sverige. 

* Tacksam för nya bekantskaper och gamla vänner.

* Jag skulle aldrig överlevt året utan T och min familj. 

Gott så!

Nu hoppas vi att 2022 steppar upp och levererar.

0 kommentarer: