tisdag, december 03, 2019

Jag säger stopp

Jag har inte mått så bra senaste veckorna, men igår var jag tillbaka på jobbet igen trots huvudvärk, öronvärk och hosta. Alla arbetsuppgifter går på halvfart och det har känts ok, jag har ju ändå mitt eget kontor där jag kan sitta och vara sjuk ifred.

Dock fick jag en smärre överraskning idag då en av mellancheferna ville att jag skulle fixa till mellanchefernas presentation till ett möte imorgon. Min chef, som är the big boss, hade sagt åt mig att korta ned dagarna lite så att jag blir frisk, så jag blev lite ställd. Hur som helst, huvudet värkte som as framåt eftermiddagen och jag pallade inte längre så jag skickade ett mail om att jag inte skulle hinna med presentationen. Fick ett svar tillbaka om att det var ok.

Jag är så stolt över att jag inte stressade upp mig, tog på mig en uppgift som inte hade blivit väl utförd utan satte stopp för min egen skull. Go me! :)


0 kommentarer: