tisdag, december 13, 2016

En vecka i Minnesota

15 år sedan jag var här sist. Den stora anledningen till att vi åkte över var min "lillasysters" bröllop. Och vilket bröllop! Att få vara del av den upplevelsen kommer jag aldrig att glömma!

Det har varit fantastiskt att få träffa hela min extra-familj igen, att de fått träffa Tor, att få träffa min lillasysters man och hela hans familj, och att få höra att de (min extra-familj) faktiskt saknat mig! :-)

Idag lämnar vi ett kallt Minneapolis (-21!) men jag lovar att det inte kommer att ta 15 år till innan vi ses igen....

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Åh,så härligt för er alla att träffas igen! Det blir roligt att få höra er berätta om denna vecka och få se bilderna. Vi har haft jättemysigt med Lilly och farmor Erica och farfar Per. Det blir spännande att se hur Lilly reagerar när ni kommer hem. Välkomna hem! Kram mapa