onsdag, augusti 06, 2014

Läderbröllop

Idag firar jag och T tre år som äkta makar och det är tydligen läderbröllop (enligt Bröllopsguiden). Läderbröllop låter dock som något helt annat....

Mycket har hänt under de här tre åren. T har tagit examen och fått ett fast jobb. Jag fick ett fast jobb som jag senare bytte ut mot ett annat fast jobb. Vi har skaffat katt. Vi har köpt hus. Vi har köpt bil. Vuxenpoängen har bara rasat in! Det är kul att tänka på kontrasterna. 2011 hankade jag mig fram på olika vikariat och T pluggande fortfarande (hur hade vi råd med bröllop?). Vi bodde i en lägenhet som jag vantrivdes i. Vi cyklade eller tog bussen/tåget om vi skulle någonstans

Den sjätte augusti 2011 gifte vi oss i strålande solsken. Den sjätte augusti 2014 ösregnar det, men jag är lyckligare än någonsin. Grattis till oss väldens finaste make! Jag hoppas att du står ut med mig i några år till...;)

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Fiiint! Grattiskramar! Mamsen