lördag, maj 31, 2014

Äntligen soffa!

Jag älskar vårt hus men inredningen av vardagsrummet har varit något av ett stressmoment för mig. De tidigare ägarna hade väldigt snyggt (i hela huset) och jag ville helst bara köpa deras inredning rakt av. Nu blev det inte så och T och jag har själva funderat länge och väl på vad vi vill ha för att göra vardagsrummet till vårt. Vi har letat soffa ett tag och då vi båda haft rätt så bestämda åsikter har det inte blivit något soffköp. Men så i torsdags åkte vi runt och provsatt, klämde och kände och fastnade för IKEA:s Kivik. Idag körde vi hem den och jag måste säga att jag tycker vi har lyckats ganska bra med att sätta vår personliga prägel på vardagsrummet.

Visst saknas det saker på väggarna, lampor o.dyl. och visst står det flyttkartonger kvar lite varstans men vårt hem blir bara mer och mer...vårt!

2 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

Snyggt! Gillar Kivik!

Kattis sa...Best Blogger Tips

Finfint! Den var skön att sitta i!