söndag, juli 23, 2006

Semester!!!!!!

Idag börjar min semester! :) Jag har laddat MP3-spelaren med en skön sommarblandning, jag har börjat lägga fram kläder och saker för packningen och jag har insett att denna sommaren kommer kommas ihåg som en av de bästa! Imorgon åker jag och Tor upp till Hovra, Hälsingland där jag har stora delar av släkten. Har inte träffat vissa av släktingarna på flera år så det ska bli skitskoj! :)
+ att det ska bli kul att Tor får träffa dem oxå...bli introducerad till den Dahlströmska släkten. Händer inte varje dag.
Sen åker vi vidare till Härnösand och Tors familj. Ska oxå bli skojjsigt!

Eftersom vi inte kommer ha tillgång till nätet blir det här det sista bloggandet innan semestern, men Tor kan blogga från sin nya mobil så ni kan ju läsa där...

Stora sommarkramar

0 kommentarer: